Gemlik Belediyesi bünyesinde faaliyet gösteren Uğur Böcekleri Kreşi’nin Merkez ve Cumhuriyet Mahallesi şubelerinde eğitim gören minikler, düzenlenen yıl sonu gösterilerinde sahne aldı. Bir eğitim yılını geride bırakan öğrenciler, öğretmenlerinin rehberliğinde hazırladıkları dans, müzik ve çeşitli etkinliklerle ailelerine unutulmaz anlar yaşattı. En küçük yaş gruplarından mezuniyet aşamasındaki sınıflara kadar tüm öğrencilerin yer aldığı program, renkli görüntülere sahne oldu.
Veliler, çocuklarının gelişimlerini ve yıl boyunca kazandıkları becerileri sahnede izleme fırsatı bulurken, duygu dolu anlar yaşadı. Miniklerin özgüvenle sergilediği performanslar, eğitim sürecinde gösterilen emeğin ve özverinin bir yansıması olarak büyük beğeni topladı. Etkinlik sonunda öğrenciler, öğretmenleri ve aileleriyle birlikte yıl sonu coşkusunu paylaşarak bu özel günü kutladı.
Gemlik Belediye Başkanı Şükrü Deviren, etkinlikle ilgili yaptığı açıklamada, “Çocuklarımızın gelişimini görmek, onların mutluluğuna ortak olmak bizim için çok kıymetli. Uğur Böcekleri Kreşimizde verilen nitelikli eğitimle geleceğimizin teminatı olan evlatlarımızın sosyal, kültürel ve kişisel gelişimlerine katkı sunuyoruz. Bu güzel organizasyonda emeği geçen öğretmenlerimize ve çocuklarımızı bizlere emanet eden ailelerimize teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı



